Pages

Tuesday 25 December 2012

BEAUTISKIN ASSENCE

Hahahaha... Ko je nak cantik? Aku pun nak gak... Masa beli ni diam2 je. Xbgtau laki pun. Mahai doh.. Konfem kene sepak terajang ngan si die. Dah beli baru bgtau...mase tu dah tlambat..Hehehehe...
Marah pun dah xgune... Cerdik kan?

Stat gune masa ari Jumaat lepas.. Bape aribulan ek? jap... 21 Disember... memang teringin nak try sbb aku dah survey bnd ni. Ramai yg gune kate ok. So,try je la.

Muke aku mmg putih xde jerawat. Tapi korang try rase pegang dulu. Ade macam kertas pasir x kasar die? Kulit aku bersopak kalo dr dekat. Memang jelass! Kulit aku ni jenis xleh pakai pencuci muke. Percaya x? Percaye la wei...memang aku xpakai pencuci muke. Kalo aku rase mcm da tebal sgt daki die, aku amik ais balut ngan kain,aku cuci muka pakai tu. Tapi pastu kulit aku jadik kering. Dah xtau nak bt ape. Last2 try la yg ni dulu.

Lagi satu,aku xmau la muke je cantik tapi yg dalam2 tu Tuuutttt... Bnd ni sekata kan kulit badan kite jugak. Xpayah dah la nak carik krim2 bagai, losyen bagai.. Parut tu jgn cakap la. Belek la. Merata korang boleh jumpe.

Lepas abis sekotak ni,aku update ape2 perubahan. Skang ni mcm xde pun lagi....



No comments:

Post a Comment