Pages

Monday 17 December 2012

ANMUM ESSENTIAL STEP 3

Yang ni memang fav Wafi.. 1 kotak ni boleh tahan xsampai 2hari. Ko bagi la susu lain,jangan harap dia nak minum. Die bole bau susu die yang mane. Ikut kan je la..Maybe sebab susu ni perisa madu kan, so bau die memang manis. Ko letak la merata. Konfem ade semut datang. Lagi satu, kene rajin gosok gigi Wafi ni. Bau mulut boleh tahan. Bukan sebab makanan tapi sebab susu.Yang x tahan tu adek die bole sedut susu abang die ni diam2. Hmmm... adek nye susu memang layak tukar dah susu ni bulan depan. Ko hirup la susu tu sampai kenyang.

Anak2 aku memang minum susu ni. Yang adek minum Anmum Step 2..Bukan ape.. susu ni, taik budak x keras. Aku dah try dua2 anak aku. Alhamdulilah, memang taik ok. X sembelit.. Tapi mahal ckit yang step 2.. Harga pulak x sama. Kejap2 rm45,kejap2 rm47..Ade sekali tu laki aku beli harga die rm49.90.. Giler x? Tapi berkorban la ckit untuk anak kan...

Lagipun bapak dorang yang beli susu..So,aku x terasa la..Hehehe

( -___ -)

No comments:

Post a Comment