Pages

Thursday 3 January 2013

BEAUTISKIN ESSENCE TESTIMONI

Yer.... dah lebih seminggu aku pakai BE...

So far,xde pening2..Sbb makcik aku pun makan gak tapi die kene stop sebab pening yang melampau. Refer ke doc, doc suh stop. Tapi die dah makan 1kotak why skang baru sakit? Doc cakap bnd tu amik masa ckit nak masuk dalam darah bagai... (bukan aku cakap,doc yg cakap,ok.... Kalo salah,marah doc.) Point penting kat cni, bile jadik situasi cani, yang untung adalah AKU...Hahahaha!!!! Tau pasal? Sebab aku dapat balance ubat yg die xmakan tu. Giler jimat! Terpijak taik kuda pun xmcm ni.

Aku dah makan dalam 10 hari lebih...
Patutnye keadaan aku dah jadik sebegini
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

10 hari
Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Aku dah makan lebih 10hari....Mungkin sebab kulit aku umpama kulit buaya atau kulit biawak, so kesan die memang amik masa ckit ( ok2!  amik masa lama ckit).

Mungkin jugak aku makan x consistent..Kalo aku ingat makan waktu malam,maknenye 4bijik sehari. Kalo x,2bijik waktu pagi tu je.

Tunggu lagi ye update dari aku.....

No comments:

Post a Comment