Pages

Wednesday 18 May 2011

BUFDAY PARTY


Ahad lepas ade bufday party anak kepada sepupu Cik abe..Dorg da xmau bt kat umah.Bt kat KFC senang.Xpyh pkir nk kemas ke ape.Da la masing2 semput.Sabo je la...


LOCATION: WANGSA MAJU




Cik abe tgh sejuk kan keta. Panas dooo tgh ari buta nk kuar umah.( ade aku kisah?)


Ibu n Wafi.... Punyela nk sedondon,ketat pun ketatla. Baju before kawen,mmgla cani jadik nye.Paham2 je le...Skang ni xde mase nk diet lg sbb byk kenduri kawen.Rugi kalo xmakan...

Wafi ngn Nek Tan..Xtau la ape dorg borak..Beria2 sangat.

Control ayu...harus ke?Wafi mcm biase la. Time2 ni la die nak layan tido.

Haaaa....Ni la MIL aku. Yg mane satu??







Yg pakai spek tu le. Penang mari.Kaw kaw punye! Gler punye sporting MIL aku ni.Org dok KL la katekan..Aku ni org kampung je..Xkisah la.Yg sobolah tu, Nek Cu. Adek kpd MIL ku... So,sape2 yg ade pakcik2 yg kosong n available,bgtau ye. Tp kalo bole nk yg kaya..HAHAHAhA. sesuai!


Ni lagi sorang adik MIL aku ngn family die.Cop! yg ni bkn JAN*.Laki die xdtg sbb hal2 yg xdpt dielakkan. Yg budak ppuan tu (Nadia) sepupu Cik abe.Cantekkkk sgt2.Yg laki sorg tu( Amar) pun sepupu Cik abe.Abang kpd yg ppuan ni.

Yang cenonet sorang tu mmg suke menyendeng. Muke sadis sbb takut ngn CHICKY. Tp sibok nk bgambo.Hmmm...mmg budak2.

Ni pun adek MIL aku. Dorang ade 4 org je ppuan. Name Mak Inte. Da bgtau kot td.
Yg hero dua org tu anak nye le. Yang tinggi lampai tu ( Abby) mcm hero hindustan x? Ke..lebih ke hero Tamil? Hehehehe...Kalo korang g umah dorang ni,konfem tgh tgk cter Hindustan. Kalo x Hindustan, Tamil pun dorang layan. Memang xde can nak tgk channel len. Umah dorang..lantok dorang la.

Hepi Family!!!

Sedondon kan? Baju Cik Abe tu sbnrnye koyak kat tepi. Tsangkut kat pagar umah Mak Inte. Mmg xpatut. Tp nk sedondon punye pasal,die bt xreti je. Besar tuu!

Nampak x? Ni la jadik nye. Bukan nye die kisah tempat tu bising ke x. Bom meletop pun die xheran. Asal die dpt tido. Punye la senang. Xpayah dodoikan pun. Cube kalo kat umah? Mcm2 die bt. Mjerit2 bagai.

Sepupu Wafi ( Farisha)..ngn mama die aka biras aku. Umur lebih setahun je dr aku.Mude lg kite orang ni..

Bufday Boy (Amirul)...Sgt2 la manje. Die la yang stat nangis tengok CHICKY pastu budak2 len follow. Xpatut betul...
Putih kan budak ni? Tp sbnrnye mak bapak die xbape nk putih. Ni sbb die ikut nenek die. CINA. tu yang putih..Kalo x,xdo nye...(*dengki)

Cik abe amik gambo ni. Kate nye hebat.
Apekah??


Wafi tumpang stroller adik kpd bfday boy...Terus terang,aku mmg xmampu nak beli bnd ni. Kate mak nye,almost 10k..Ko giler ke ape??Kalo aku,bek beli kan Wafi motor skuter satu. Membazir! Tp dorg mampu,xkisah la kan...

Odw back to umah mak tok...Sebenarnye budak kecik ni demam ckit..xsedap badan. Sian...

Kat Wangsa Walk. Gi carik makan. Mane kenyang makan ayam je. Tu makanan alas perut. So,tpaksa la carik makan.

-TAMAT-

No comments:

Post a Comment