Pages

Saturday 15 September 2012

Wad Pediatrik Hosp Besar Sg Buloh

Sambungan...

Nak bgtau korang supaya xmalu mcm aku..

Aku: Nurse, nak masuk class 2 ye..

Nurse: Kat cni xde class2..Sume sama.Anak sy kalo masuk wad pun xde class. Wad Pediatrik mmg mcm tu.

Aku: (muke merah mcm kene cili) Malu siot!!

P/S: Len kali jgn nak memandai sgt..

Ok. Sambung balik cter nye

Dlm bilik yg aku dpt tu, ade 4katil je.. Kire nye sgt memuaskan la. Xde la ko dgr budak bersahut2 nangis kan. Sgt2 mdamaikan.. Memandangkan Irfan kecik lg,dorg bg 'baby Kot'..sebelah nye katil mak.

Sgt2 bahagia kat cni sbb nurse2 sume baik2 belaka. Bukan mengampu,ok? Ni benar2 kejadian. Lembut2 sume nye,manis2.. Doc ngn nurse practikal pun ok..Sume nye mesra alam. Tu sbb aku xmau tukar kementerian..Org2 cani la yg mharumkan kementerian.Hehehe...

Jgn korang nak kondem hosp kerajaan sgt ye kalo korang tu xtau ape2.. Bersyukur je. Ade ke yg nak layan korang mcm agong kalo setakat bayau singgit? Kalo nak layanan mcm tu, sila2 la ke private hosp.xde sape heran.kerajaan pun xrugi. Korang igt ubat2 tu sume tumbuk daun dah bole jadik ke? Bape pulak kerajaan nak tangung tu sume? Meluat bile tgk org2 yg konon2 nak mengamuk sbb tgu lama. Oit, korang bayau singgit je la!!
Tetibe nak emo.. Serius meluat ngn org2 yg xreti bsyukur ni.

Kembali ke pangkal jalan...

Kat sini pun ade tempat permainan..ade tv..xde la kuno sgt..Colourful sgt2..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment