Pages

Tuesday 24 May 2011

KEJADIAN DI PAGI HARI

Ari ni xde gi breakfast pun ngan Cik abe macam ari2 kite orang buat.

Xde donut

Xde teh ais

Xde tosei

Uwahhhhh!!!!!

Mentang-mentang la aku penah langgar keta orang, seumur idop kau xbagi aku bawak keta sendiri la? Sampai bile cik abe oiiiii.....

Skang ni gi keje,aku yang bawak. Tapi die ade sebelah. Sambil selang 5 minit die akan kate 'bawak elok2 la ckit...' Memang menyirap.Sedangkan die boleh berdengkur kat sebelah. Ade beza ke kalo aku bawak sorang?Helllooooo...aku da bawak keta da dekat 4tahun la.Setakat jalan KL tu,aku pejam mate je. Takat selit2,aku memang hebat memandangkan keta aku tu sangat comel n xde bontot.

Tp malang memang xberbau. Mane aku tau aku nak langgar keta orang? Betul2 kat depan komuter sg buloh kejadian malang tu jadik. Pakcik tu pun bawak macam kura2. Harus ke kau dok lane kanan kalo nak bawak slow? Pastu kau sibok nak menyelit depan aku nak masuk kiri. oh tidak... Xmungkin aku nak bagi.Jangan harap!Terus aku tekan minyak. Kau nak selit belakang aku,memang aku xde masalah. Dengan konfiden nye,aku terus masuk lane kanan. Opps!! Rupenye pakcik tadi xlepas lg.Hehehehe...Mase tu aku xbawak keta aku. Aku bawak keta Honda cik abe. Bontot die kan panjang..Aku ingat aku bawak kelisa time tu. Xpasal2 sangkut.Sampai skang aku benci keta Naza. Sori ye...Aku memang trauma gile ngan keta ni. Pasal kejadian ni la aku da xlepas bawak keta sorang2. Lagi la kalo nak bawak Wafi.

Nak kate trauma bawak keta??
Xjugak...cume takut ckit2 je. Benda kecik je beb...Bukan nye xcident sampai langgar orang smp mati..

Berbalik kat cter tadi, pasal satu motor ni,aku xmakan. Aku nak masuk parking depan kedai mamak tu pastu ade motor selit kat tepi. Tapi aku da bagi signal.Motor tu pun da baget aku nak masuk. Xde masalah ckit pun. Tetibe cik abe bangun, terkejut tengok motor kat tepi tu. Dengan nada yang aku memang xberkenan,die marah aku. Macam aku buta je xnampak motor tu kan... Menyirap tahap menggigil. Terus aku kuar parking balik. Xpayah makan. Padan muke aku! Terus aku masuk keje. Xpasal2 aku jadik pekerja contoh arini ( arini je kot). Balik kang,kau balik nek komuter je la Aziah oii... xdo nyo laki kau nak amik.


No comments:

Post a Comment